Wednesday, November 17, 2010

Liku-liku tahun pertama d UIA

Sepanjang setahun aku menjalani khidupan sbg mahasiswi d UIA.. pelbagai onak dan duri telah aku alami.. naek turun dalam result.. rase penat belajar.. rase nak KAWEN.. join macam2 jenis society.. n dpt mcm2 jenis pengalaman.. alhamdulillah.. semuanye berjaye aku tempuhi atas izin Allah.. dan sokongan insan2 istimewa yang hadir dlm hdupku.. aku kategorikan insan2 istimewa ini dlm 3 kategori..
Kategori pertame: Keluarge tercinte aka roommateku..

hanan aka omak eyh, hani aka kak long n nai aka kak ngah...

omak eyh... setiap pg akan kdgran bebelannye.. mmg p
enat tp akan kurindui.. huhu.. bile msk dlm biliknye, ade ke nak suruh org wat.. garu belakang la.. bukak lampu la.. amek itu la.. amek ini la.. xpela omak eyh.. demimu.. huhu.. nak harap kak long n kak ngah? jgn harap la.. huhu

~aku & omak eyh tercinte~

kak long: dirimu yg senyap itulah menstabilkan keluarge kite.. diammu bkan bermakne tiade ape.. ttapi byk maksud tersirat.. tanpe dirimu.. kami adek2mu pasti lalai.. huhu.. terime kaseh kak long.. kerane dirimu bgitu bharge..

~kak long~

kak ngah: pelbagai bnd sengal tlah kite lakukan bersame.. huhu.. jerit perih mneruskan kehidupan.. huhu.. tanpe dirimu.. kurglah warne dlm khidupanku.. huhu..


~kak ngah & aku~

omak eyh.. kak long.. n kak ngah.. tanpe khadiran korg hidup aku xbermakne.. terime kaseh kerane mjadi sbhagian dr hdupku.. maafkan dr ini kerane mcm2 ksilapan telah ku lakukan.. dgn penuh rase ikhlas ingin ku lafazkan.. aku sayang giler kat korang.. huhu..

nantikan due lagi kategori insan teristimewa dlm next post.. huhu.. :)

No comments:

Post a Comment